3 - Innehållet i min väska

Just nu har jag inte nå i min väska typ :o eller iaf jämfört med vad jag hade förut! Då såg det ut såhär! Haha! :d Ska hämta väskan och fita lite så lägger jag in bilder när också! :D
10 min paus

4 sudd, 6 pennor, en borstre, engelskabok, So papper, spraydeo, "roll-on" deo, hårspray, tuggummi, solglasögon, sax, tejp, halstabletter, minttabletter, servetter, migräntabletter, spegel, läppglans, 3läpsyl, en klubba, nagelklippare, liten akutväska, tandborste, två hårnålar och 7 snoddarl. Jag brukar ha matteboken där också men jag hittade den först efter att jag fotat, den ligger på bordet nu men den bor i min väska :)) :((
Telefonen hör inte till väskan haha :D
men ska se klart OC nu så jag bloggar mer imorgon :)
xoxo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0