Dag 07 - I min handväska

det är inte allt som har varit där i heller men där finns bl.a:
hårspray
handkräm
tandborsste
mascara
headset
telefonladdare
kameraladdade
kamerasladd usb
nycklar
kort
busstidtabeller lulekommun/bodenkommun
spegel
bok
skolpapper
pennvässare
anti
nagellack
deo
nagelpenna
lipsyl
minnekort/usb moj
tuggummi
kort från emmy
klämmor
snoddar
nagelfil
handsprit
armband
halsband
fotlänk
rakhyvel
migräntabletter
örhängen
solglasögon
pengar
blyerts pennor
sudd
pinne
bläckpenna
parfymstickor
badbiljetter
sax
tejp
tror det var allt! :)
men kan ha glömt något också, nu nar jag kollar på listan ser jag hur mkt jag har i väskan!? ;o
ska nog lägga ner en tejp också det är bra att ha
haha :D
aja, nu ska jag fika och så så jag är klar när Johanna kommer! :)
sen ska jag kolla skor! :(
ses! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0