asdfghjkl

I'm so happy about that you dont understan
i got so excited that I am almost peeing my pants
i'm not even joking i'm just too lasy to get up
aah ghdghfklagdfjhgkhdfjgklshaeuxd
 
okej över till annat..
jag tror jag ska börja se Fringe nu, folk säger att
det är en bra serie så varför inte? 
det är bara fem säsonger dock men det kommer 
jag överleva eller hur? ja...nej? jag menar
jag överlevde att arthur dog, och jag har överlevt
att dean och sam dör flera gånger men tbh så
är det en annan sak för jag vet att dom alltid
kommer tillbaka till slut så det är lugnt jag oroar mig
inte så mycket då men varför måste dom dö HELA
TIDEN jag förstår inte
okej jag ska typ gå och sova, så ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0