hjkshgdkjsdfbx

jag har inte skrivit på länge men nu så
hade tänkt lägga upp en "veckans" låt men den går inte att bädda in så ni får länken ist
HÄR ÄREN KLICKA HÄR

Ja, då va de understökat
säger man ens så :s
kanske inte men aja, 
 
Gör inte så mkt just nu... Har haft nationella i fysik så slutade typ efter det
missade bussen med 5 min så ja va tvungen att vänta från halv elva till kvart över tolv
le cry
ja överlevde ju iaf
 
det blir bara kallare och kallare typ hela tiden, när jag kom em var det -16.4 tror jag, sen när jag kollade ett tag senare så vare -17.1 och nu är det -17.9 :(
ja men nu ska vi inte klaga! :D
 
Imorgon på fredag fyller Emmy 18!! De blir part på lördag då så linda ska komma och fixa m presenten på Fredag :p
de ska bli kul! 
 
Jag vet inte va mer jag ska säga, det har inte hänt så mkt haha
Men då ses vi väll senare då! :)
 
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0