11evelenelva

Jag vet jag vet jag vet
de va längesen ja bloggade, faktiskt 11 dagar för att va exakt haha
Har inte hänt så mkt faktiskt.. Som jag kan komma på :s
Juste! Jag har snart sett klart supernatural D'; Bara 16 avsnitt kvar sen äre slutt
så om några dagar blir det väll haha
Sen ska jag börja se Merlin
De e bara fem sesonger säsonger huR STAVAR MAN?!
och varie avsnitt är på drygt 45 min så fanny  ja räknade ut att de vart 10h/säesong
Vilket betyder typ tie dagar så har ja sett klart det D: 
högst 10 dagar, beroende på va som händer i omgivningen
inte för att I give a fuck but you kow what I mean

Ska på bio på Torsdag med Linda! Ska på förhandsvisning på Pitch Perfect
för det är det som händer då man är guld medlem 
*flips hair*
an får gratisbiljetter på bio
*flips hair again*

I Juni ska jag till London 
woopwoop
de här är inte ens london eller hur? 
ids inte byta 

okej de får räcka hejdooOOOOooooOOOoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0