asfgjkl

NU ÄR DET NÄSTAN SLUT JAG TYP GRÅTER OMG SNART ÄR DET SLUT JAG HAR BARA 16 EPISODES LEFT SMMEONE SAVE ME I DON'T WANT IT TO END NOT YET I AM NOT MENTALLY PREPARED FOR THIS WHO GAVE ME PERMISSION TO WATCH TV SHOWS I WANT TO PUNCH THAT PERSON BECAUSE FEELS THIS IS NOT OK AT ALL. 
 
men sen är det ju typ 10-11 avsnitt kvar som inte har kommitt ut än så de e typ 10-11 veckor kvar sen beror det på om det kommer en till säsong eller inte men det hoppas vi att det gör för annars komer jag inte klara det liksom hur sk aman avsluta det här det går inte världen har gått under hur många gånger om det inte finns något att göra så bring Cass back and another apocalypse and boom let them save the world again but please dont kill anyone sam and dean are the only ones I have left because now cass' the one seing lucifer and I can't i can't omg stop me okay bye
 

Kommentarer
Postat av: Felle

Kan nån snälla ge mig deras kroppar serverat på ett fat??

Svar: KAN NÅGON SNÄLLA GE MIG DOM PÅ ETT FAT TACK SÅ MYCKET felle vill halshugga dom och bara ha kropparna......... O.O okej
emma keisu

2013-03-11 @ 14:50:03
URL: http://fellepellees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0