RIP

mitt armband gick sönder i onsdags...
jag hade haft på det i tre år i påsken i år osså fastnar det i ett sånt där uttag på badet och går sönder, då är det ju kull att det var på badet också så jag kommer ju aldrig hitta pärlorna igen så jag kan bygga ihop det nä. och dessutom har jag tappat bort andra delen också. Jag la den i väskan men den är inte där och jag har kollat i hela väskan och på golvet och i tröjan jag hade och i jackan och den är ingenstans så mitt armband är borta för evigt :(
 
lite bilder jag hittade, för att minnas min älskling
 
oj va stora dom två sista ble men det får ni helt enkelt ta och leva med.
 
ni förstår inte hur ledsen jag är 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0