nfjskv

bloggar inte så mkt nu mera :/ sorry 'bout that
men men, finns inte så mkt ni kan göra åt saken ;)
haha
omg ja iaf
har börjat se fringe nu... skit bra serie, typ supernatural blandat med CSI
as bra
se den
nu
du kommer inte ångra det
fast kanske lite men, det får man tåla
har inte hänt så mkt i mitt liv sen sist jag bloggade...
har blivit lite smått jätte kär i Bruno Mars och hans låt When I Was Your Man
vet inte när det hände eller varför men let's just say I listened to it fyra timmar i sträck när jag var på väg hem från stugan... det måste säga något.
och jag har kommit på att den låten skulle låta jätte bra om danny sjöng den...
ah dreams, they're just there, never coming true
nå väl, jag överlever väll
hm vad mer... 
Jag såg klart Sherlock igår, misstag där
jag saknar han :( 
haha
eh mh... ugh tråkigt inlägg
här är en bild från stugan iaf
norrsken weee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0