skola imorgon D';

har sjukt ont i halsen och hostar och nyser lite då och då..
hoppas ja blir bättre till imorgon!
ja kmr no ändå fa te skolan för om ja ändå är uppe så va spelar de fö roll?
får bara passa mig att inte andas på nån haha :D
 
men på tal om nallebjörnar
 
vare nån som såg x-factor? 
Han som sjöng runt 20 över... asså jag skäms!
förlåt, men jag skäms. Jag skäms åt han
okej, sen stängde ja av ljudet på tvn och målade klart naglarna
sen precis nr jag slåg på ljudet igen, typ 5 sek senare
så kom One Direction upp!! :D
gdfhjkghalkjakjhdfkjghadflgadfkjghklsdghkjsghghgh
ngl, jag hoppade lite i stolen... haha
Jag ska göra om mitt rum litegrann :D
ska ta ner alla posters och fixa det typ fint på nått sätt
vet inte hur än men ja hade tänkt sätta upp typ nå lamp slang
va heter det? :O
dekorationsbelysning heter det, såg jag nr ja googlade på det haha
men iaf, typ sånna här lamper man har i julgran eller nå :)
Fast för innomhusbruk då :)
Nuuuuuuu vart det långt så ska börja avrunda och sen gå och lägga mig
kmr inte orka upp imorgon annars :(
.
har matteprov på tisdaf D';
hoppas ja klarar det, försökte plugga lite idag men jag förstod typ ingenting så jag gav upp
och målade naglarna istället haha :)
Jag är inte nöjd med naglarna jag har nu om jag ska vara ärlig...
jag har gjort on dom 3 gånger typ
jag skulle göra röda naglar v något slag och jag gillar inte riktigt röd så det vart svårt
först tänkte jag göra The Flash, men ja vart inte nöjd m dom så jag tog brort det
och det fick bli bara röda naglar och på ringfingret är det en diamant :)
ska se om jag her över bild sen när ja lägger mig,
har en på telefon men ids inte he över den till datorn så då blogar ja bara bilden från telefon ist :)
iaf, godnatt
peace, love, rubbergloves

MazziMaz the guy with the white chin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0