Prov imorgon

Har prov i ekologi imorgon så jag sitter och försöker plugga... har gjort som en sammanfattning av frågor från det jag har skrivit på lektionen... 
Hoppas ja kan alla till imorgon, hhan sa att det bar akommer vara tpy 15-16 frågor på provet men då vet man ju inte vilka :/
Och bergmans och glogers regler var tydligen viktiga så dom måste ja träna lite extra på.. 
ja tror bergmans var att ju kallare det är desto större är djuret, 
altså att en räv i skåne är mindre än en räv i fjällen..
och glogers var då att... eeh, ja tror det hade nå med färgen att göra? :s 
jag återkommer med det senare ikväll :)
Ska fortsätta svara på frågorna nu och sen ska jag typ vara uppe till 5 och plugga in dom :)
nä kanske inte så länge men ska iaf försöka lägga mig vi typ 11/12 så kan ja läsa lite imorgon innan ja far till skolan också :)
en lite roligare bild också så ni inte blir helt uttråkade! :)
de vart en gif ;) Första gifen jag och elsa gjorde haha :D
Jag älskar den!! Hoppas det funkar bara ;)
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0