Måndag 3/9?

visst är september 9? jo
Iaf, hejhej allihopa haha okej vi börjar om
idag är det måndag! Mr. Obvious, men ja iaf
igår hade ja migrän :/ så ja ska förbi helex idag och boka tid för acupunktur :) 
har fortfarande lite ont i huvet, men det är nstan helt bra :)
har mentorsdag idag med klassen så vi har inga lektioner!! :D
Vi ska va ute och leka m malin...
och grilla, men s det blir väll bra :)
Fick 2h 40min sovmorgon!! :D
sen ska jag börja träna i veckan också :) 
Ja hade tänkt börja simma, inte m nån tränare utan bara fa och simma en timme eller två på nordpoolen
och om ja bblir nog bra kanske jag skaffar en tränare och sen vinner jag os? 
hahhahahahahhahahahhahahaha :D
okej, men ja... jag har bara typ 6 avsnitt kvar på The big bang theory!! D';
Jag är osäker om ja är på avsnitt 18 eller 19 :s 
men iaf.. jag måste se klart den här säsongen innan 6an börjar på tv! :O
Den börjar typ 26e tror jag elsa sa! :) 
Och New girl börjar typ 23e eller nå har ja för mig..
men nu ska jag fika klart och borsta tänderna sen far ja te skolan :)))
Hejrååaaaaa
image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0