hllnz

ghiurjkfdbncxmbbbuikgkfdncx
ja kan inte andas
omg
nej men på riktigt!

ONE DIRECTION SKA KOMMA TILL SVERIGE
okej, då har jag sagt det haha
men iaf dom ska komma och sjunga på x-factor någon gång i höst..
dom fick veta det typ nyss och dom vet inte vilketprogram det kommer vara
men så dom kan inte släppa biljetterna än
men iaf
omg
tänkt
om
jag
får
biljetter
vad gör jag då?! Jag kommer typ svimma
jag måste bara få mamam att åka med mig annars får ja inte åka!! D'; 
hatar mitt liv
men iaf.. ja, har inge mer att säga typ..
om jag tar mig dit kommer ni inte få någon uppdatering förän ja kommer hem 
och då kommer det vara 8932058901 bilder och videor
och jag kommer dö
jag vet inte varför jag är så uppspelt?! 
jag har inte fått biljetterna än och det är inte ens säkert att jag får åka haha
men iaf..
har lektion snart så måste stänga datorn.. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0