fda

jag vill gå och sova typ nu men jag kan inte för nu har jag bara 9 frågor kvar och jag har precis insett att jag inte kan typ hälften av det vi ska kunna! D';
Ska se om jag kan få igång skrivaren imorgon så kan ja skriva ut det jag har skrivit och läsa på bussen!! och på skolan.. och innan skolan...
för ni ser ju vilken distraktion det är om jag har på datorn!
Men jag är ganska stolt över mig själv ändå! Jag har gjort 28 frågor redan! :D
Är på 29 nu ;) Så jag kommer nog bara göra klart dom här då och sen typ lägga mig och hoppas att ja kan de mesta till imorgon..
kanske tar och läser igenom papprena ja har något varv... så kommer ja somna dirr sen! D:
uuuuuuuuhhhh
ska fortsätta!
visste ni att renar har ihåliga hårstrån? 
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0