hgjksd

 
hade lite tid över till ingenting så jag tänkte att ja kanske kan blogga lite :p
Fredag imorgon!! :D
men det vra itne det jag tänkte haha
iaf vi börjar om
 
Så One Direction har släppt ett nytt album!! ghfjghkjadfgkjdahlgjdkfl
eller dom har inte släppt det än, det är typ imorgon eller nå
är inte helt 100 på när det är för alla säger olika :s
Iaf, låtarna är 
Live while we're young
Kiss you

Little things
C'mon c'mon
Last first kiss
Heart attack
Rock me
Change my mind
I would
Over again
Back for you
They don't know about us
Summer love
Still the one
Loved you first
Nobody compares
She's not afraid
13 av dom är på det vanliga albumet och fyra är på deluxe versionen
jag tror att They don't know about us, Kiss you och Lastt first kiss är mina favoriter
men alla är skit bra, och jag kan inte riktigt bestämma mig, Rock me borde också vara med där.. Summer love också men ghdjaghjahdfjga jag kan inte riktigt bestämma mig hahaha
ehm.. ja som sagt så kommer albumet ut någon gång i början av den här månaden..
antingen fredag eller nästa vecka
 
och på tal om one direction så, har jag kanske inte berättat, men iaf lite  background check dårå..
Dom kommer och ska göra en konsert i Stockhollm den 8 Maj.. så jag tänkte att det skulle vara en bra idé att förbeställa biljetter så har jag en biljett också slipper jag vara ledsen över att jag inte fick biljetter för att dom tog slut på 0.00000000000000000000001 sek. Men vad tror ni hnder då?! Jag beställde biljetten (eller mamma gjorde) och dom sa att den skulle komma dagen efter, inte kom det någon biljett!!! Och men då tänkte jag att den kanske kommer dagen efter dom har släppt dom ordinarie biljetterna, vilket var i fredags så en vecka imorgon varför tror jag att det är onsdag idag :s Ja, men så just nu har jag ingen biljett.. jag hoppas nästan att jag inte kommer få hem biljetten heller för jag betalade nästan samma pris för min biljett (på läktaren ganska långt bak) som Chanelle betalade för sin på första raden mitt framför scen... och ja jag är lite avis på henne men wtf vem skulle inte vara det, jag menar biljetter på första raden till one freaking direction jag dör uhm, ja... så nu känns det som om jag inte kommer få hem biljetten men det kanske är lika bra..? Om jag hittar någon privatperson som säljer sin biljett kommer jag kunna köpa den mkt billigare än va jag betalade för den biljetten som inte kommit.. Så vi får hoppas och be att biljetten ja beställde inte kommer för jag går hellre inte än att betala like mycket för min läktare biljett som dom andra gör för sina första rads biljetter... Dom på läktarn kostar typ 400 och dom på första raden 1500-1600 och ja betalade 1100 för min på läktaren, men jag har inte betalat den än för man betalar då man får biljetten.. Men jag ska höra m mamma om det går att skicka tillbaka den om den kommer, har jag tur så kommer jag få en biljett iaf, men billigare.. 
 
nu känner jag att det vart mycket här men om du orkat läsa igenom allt så, ja... haha
ni förstår inte hur gärna jag vill gå på den här konserten, jag älskar dom så sjukt mycket, och att jag då hellre ger upp min biljett är sjukt... men ja, vad ska man göra?
jag har typ lust att betala så mkt som dom längst fram och ha en plats längst bak, men jag kommer hålla koll på om någon säljer biljetter 
 
OM DU HAR BILJETTER ÖVER TILL DÅ ONE DIRECTION KOMMER TILL STOCKHOLM LÄMNA EN KOMMENTAR MED MEJL SÅ MEJLAR JAG DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0