ghjbm

första dan på skolan på två veckor och man får läxa -.-
bradlarmet gick idag btw
så vi fick gå ut i typ 5 minuter sen upp för alla trappor igen till våning 6 för att ha fysik i typ 20 min och sen fa hem..
lite onödigt om ni frågar mig
iaf, tänkte bara skriva lite så det inte blir bara på fredagar jag skriver :) 
Ska försöka göra klart arkitektur uppgiften vi fick... sjukt tråkigt och förstår inte riktigt vad som ska göras men ja, vi ser väll hur det går :)
Fick tillbaka ekologgi provet eller vare nu var, 
pinasmt att jag inte vet vilket ämne men ja
iaf, kan ju säga att det iiiinte gick like bra som förra gången...
sen får ni gissa er till resten haha
ja men nu ska jag på riktigt skriva klart de här och sen ska jag se youtube videor :)
har ungefär 34 stycken att se men nog ska det gå bra..
aja hörs :)
de e de här ja jobbar om :p
 
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0