asdfghjkl

Kan inte påstå att jag är bästa vän med dragkedjor.....
1. Min väska har gått sönder, om man stänger den som vanligt så öppnar den sig åt andra hållet. Svårt att förklara ja kan fota sen när ja kmr hem..
2. När ja skulle ta på mig vinterjackan första gången i höst så fastnade innerfodret eller va man nu kallar det, fastnade iaf i dragkedjan och jag fick typ inte lös den så jag halvsprang mot bussen santidigt som jag försökte fixa jackan. Inte den bästa morgonen
3. Igår när jag skulle från mamma till pappa så skulle jagstänga dragkedjan på resväskan, och tror ni inte att den lossnar då?! Seriöst va damp jag fick och sen fick jag inte tillbaka den heller så nu får jag inte upp dragkedjan -.- 
 
Var kanske inte så mkt men ja tänkte skriva nå bara
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0