åh så jobbigt

Har lektion nu då, sen ska ja på lunch och efter det ska jag försöka hinna till Hemmakväll och köpa Breaking Dawn del 1 på dvd.. Jag har förbokat den så ja tror jag måste hämta den idag :s men ja ska höra me dom :) Om jag inte hinner då altså, sen blire teknikenshus m skolan, ja blir där till typ 4.. är tillbaka i stan 10 över, om ja inte har köpt filmen då så måste ja fixa det innan ja far m bussen hem, som går 25 över.. och jag hoppas att den första bussen inte är sen så ja hinner hem gör jag ska på hockey m emmy och bussen dit går typ 50 min efter att ja kommit hem och då måste ja äta och byta kläder.. sen tillbaka till lule och hockey m emmy och sen måste ja hem o jobba matte typ :( åh så jobbigt men ja jag får stå ut med det ;) Det är ju bara idag! :))
iiiiiihhhh :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0