Tisdag 12/6

Vakna, jobb, hem, stan m Emmy och det är då det blir intressant haha :)
Jag och Emmy skulle mötas på bussen, det gick en kvart över och en 20 över och vi hoppar på på olika busshållsplatser så Emmy lyckades ta kvar över bussen och jag tog 20 över bussen så ja hoppade av bussen när hon inte hoppade på och då visade det sig att hon redan var i stan typ... stort misstag av mig där.. iaf, så ja gick på ica för att fördriva tiden lite, bussen gick inte förän på typ 35 min så ja hade en del tid över............ ja köpte iaf en cola och en tidning med bara one direction, jag gillar one direction en aning on ni inte har listat ut det redan.. iaf när ja väntade på bussen så ringde emmy och det blev så att vi bestämde oss för att vi skulle på bio! haha :) Vi såg Snow white and the huntsman, den va skit bra, jesus a bra den var! :O Iaf innan bion började, när vi hade satt oss i biosalongen så ville Emmy att ja skulle måla naglarna på henne så då gjorde ja det och sen började typ brandlarmet inne på gallerian gå! Emmy fick panik... haha :)<3 men det var inge, hon trodde att de va vi som hade utlöst det med nackellacket men de va det inte heh :) din mamma va långt det blev men ja okej jag ska börja avrunda.. iaf, de va inge och vi såg filmen sen tog vi oss hem och när ja kom hem så klippte ja av mig håret... ni får bild på det sen när ja har fått tillbaka kameran av felle :) det vart skitbra :) om ja ska va ärlig så tkr ja att ja passar bättre i kort hår ;) fast det är inte kort kort som mamma, utan de e typ en page och sen har ja klippt till luggen lite, och det ångrar jag faktiskt för jag kom på nu att jag hade tänkt låta den växa ut men aja.. den växer väll ut så småning om ;)
gammal bild
stating the obvious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0