tester....

tre saker jag inte förstår mig på:
rymden, fysik, varför lärare säger att en sak inte går att lösa och ändå så har dom en formel för hur man gör för att lösa det.
tre saker som finns på mitt skrivbord:
Min telefon, nagellack, One Direction CD
tre saker jag gör just nu:
sitter i sängen, bloggar, försöker hitta en fin design till min blogg
tre saker jag vill göra innan jag dör:
träffa One Direction, jobba som pilot, bo utomlands/hellst i England eller USA
tre saker jag kan:
sova, fota, komma ihåg helt onödiga saker
tre saker jag inte kan:
komma ihåg saker som jag borde komma ihåg(läxar bl.a.), sjunga, dansa
tre låtar jag tycker att du ska lyssna på:
B.O.B - So good, The Cab - Angel with a shotgun, Rock Masters - Jessies girl
tre saker jag skulle vilja lära mig:
Flyga, köra bil, göra en volt och landa på fötterna
tre favoriträtter:
fiskpinnar, fammo och faffas kött, pizza
vad du har på dig när du sover:
på vintern en t-shirt eller nå och på sommaren kanske en t-shirt annars bara underkläder
hur sover du hellst (rygg, sidan etc.):
sidan, när jag är hos pappa på vänster och när jag är hos mamma på höger :)
hur många kuddar du har i sängen:
en
kommer du ihåg vad du drömmer på natten:
oftast inte, sen november förra året har jag kommit ihåg 3 drömmar
har du drömt drömmar som är sanna någon gång:
inte va jag kommer ihåg, fast en gång drömde jag om en låt som jag aldrig hade hört förut och några dagar senare kom den på radion :O och de va typ frsta gngen dom skulle spela den haha, läskigt :)

well there ya go, nu fick ni veta lite mer om mig :))))))) haha
jag har sjukt tråkigt -.-
och jag blev less på att leta designer men nu ska jag fortsätta! :)
C YA xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0