Måndag 11/6

Första arbetsdagen.. Sov två timmar...... inte bra, men ja var inge trött! Jag var piggare än ja hade vare på läge! :O Somnade vi 5 iaf :) Vaknade strax innan 7 :) Upp och jobba iaf, sen for va förbi pappa och hämtade gamla foton som jag har kollat igenom :) Det vet jag att ni kommer få bilder på för jag har insett att ja  var jättesöt när ja var liten haha :) s dom bilderna kommer senare ni får hålla utkik! :) Stavar man det så? :O iaf, ska gå o dricka te nu och sen sova.. resten av veckan har jag tp inte gjort nå speciellt, ska skriv aon tisdagen någon annan gång den ja intressant :) xo
han i hatten är skitcool!
se den här videon! haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0