Nä...

VARFÖR FUNGERAR DET INTE JAG BLIR GALEN SNART!!!!!!!!

Jag ska typ köpa ny telefon snart förästen :) 
Det blir nog en iPhone, pappa vill inte att jag ska köpa en men...
Jag vill ha en så varför ska jag inte köpa en om jag har råd? 
 
Hade tänkt se film nu, kanske går på bio m Elsa ikväll :) Men ja vet inte vi får se ;)
Isf blir det Ice Age 4, gud va jag har längtat att se den filmen det är typ sjukt haha :D
Och sen har jag hört att det kommer en ny Taken när mamman blir kidnappad, men ja vet inte om det är säkert.. Emmy hade sett nån trailer liknande när hon va i usa :)
 
Jag har nutella, och så snart ska jag se film :) Jag ska bara skriva klart en one shot ja håller på me till en tjej.. :) 
hejdå x
 
JUSTE
Jag ska lägga upp bilder på det jag har handlat i sthlm och sen lite på vad vi har gjort där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0