Min nya vän gav mig 24 besökare!

aah omg mina designkvistar!! haha men ja det är väll roligt? :D
Jag har inte bloggat nå i sen ja hittade min nya vän för igår for ja till Sundsvall m några folk och såg på Ed Sheeran, omg dshdgkjahfkjg han va så bra khgskjhgajdfhklag och jag fick en skitbra bild dfjaghldfk och han tittade in i min kamera när han va på scen hkjfaghljfgjkldhdfjsl och de gjorde han från dead by april också hgdjakhl men ja missade att fota han när han faktiskt posade asdfghjkl aaarrrggghhhhh!!! Ni får iaf bilder senare nr ja har beskurit dom och så! :) ska gö det nu men det ärr 689 bilder så det kan ta ett tag.. ja lägger upp några efter som ;) från början var det bara 24 bilder kvar på minneskortet men ja tog bort typ 500 bilder så det är bara 689 kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0