jag ska jag ska!!!

jag lovar att ja ska försöka bli bättre på att blogga jag har sagt det flera gånger men... ja iaf ,här får ni dom something bästa låtarna just nu! :)
Ed Sheeran - Small Bumb
Maroon 5 - Payphone
Chris Brown ft. Justin Bieber - Next To You
Cher Lloyd - Want U Back
New Empire - One Heart Million Voices
The Key Of Awesome - What Makes Us Terrible
omg, han i som sjunger först i den sista låten ja länkade skrev till mig på twitter omg dhsjghlajdkahldjfkhsgdjglakhdfjsgkdfkjhgalk han svarade på det jag skrev ghfjdghajlhkgkj och han följde mig fhjsgahjdfhl omg hgadfkjhkjhl jag dör, shit dhsgjalhlsk omg okay over and out
I did not steal something from GloZell there no that's just your imagination.
de va han i vit tröjja utan hängslen som tweetade mig omg, han breve "Niall" 
Altså han som står näst längst till vänster höger
men visst är han söt
han har flickvän :/
ajaja, skriver mer om ja har nå annat att säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0