JAG SA JU ATT JA SKULLE BLOGGA!! :D

Och titta va bra det gick med det!! :)
eh, ja jag var iaf på Boden Alive igår med Emmy, Johanna, Cornelia, Fanny, Lisa, Emma, Lina, Malin och 2 andra snubbar och Johannas pojkvän :) Förlåt att ja inte kommer ihåg va ni heter!!!!!!!!!! Efter ett tag så försvann typ hälften och sen for Johanna och hennes pojkvänn och Cornelia så d var det bara jag, Emma, Lina och Malin.. Jag hade typ ont i huvet och sen efter att ja hade åkt typ allt som snurrar så mådde ja lite illa också och n'r det  började bli lite senare så började jag frysa också och sen vart jag kissnödig fast ja nyss hade vare och kissat!! Inte kul, intee kuul. <-- Haha, Emmy fattar du? ;) iaf, vi for hem vi 11/halv 12 och då gick ja typ och la mig dirr... har fortfarande typ lite lite ont i huvet känner jag men det är nästan helt borta! :D Tyvärr så har jag inga bilder men det vart typ inte så mkt att se igentligen haha :) x iaf ni får nå andra bilder här:
okej de vart typ en men vem bryr sig
ciao x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0