I arvidsjur

Är i arvidsjur nu och det finns int så mkt internet här så jag komer nog inte blogga så mkt om ja inte sms bloggar, men jag ska iaf försöka skriva lite varie kväll :)
Idag har jag mest åkt buss, va mer har jag gjort... typ inget :s haha iaf här är en ordbok:
Bäsh = Beige
Chäf = Chef
Snottrern = Hjortron
Derna = Dära
Jerna = Hära
Sno = Vända
Fall du så där åta bak = Om du faller så där bakåt
Vorte = Blivit
Ji = Jag
Het = Heter
Knortn = Knotten
Lilln = Lillen
Knallhatt = Smällare
Schtenfrusse = Djupfryst
Skrål = Gråta
Han/Hon = Han/Hon/Det
ehm, sen kommer ja inte på nå mer så här på rak arm men ja sms bloggar om ja kmr på nå ;)
^Bilden är oredigerad, ja skojjar inte^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0