ehm ja jag skulle ju blogga mer ;)

haha, har inget att skriva om igentligen men ja, sitter och väntar på att Svenskan ska börja så jag tänkte att ja kan skriva lite om något haha :) Ja börjar iaf på 24 minuter :) fast det borde igentligen vara :( men ja det är :( jag hoppas vi får läsa!! Jag orkar typ inte lyssna haha!!! Jag är typ extremt lat idag känner jag, fick sovmorgon till 10.35 ;) eller det var då vi började men ändå vaknade jag tpy vi sex sju tiden, så jag har legat o drage mig i sängen till nie ;) hm, asså min blogg har blivit jättetråkigt jag har ingenting att skriva om!! :o inget kul iaf! :( snart är det typ alla hjärtans dag :) haha, det är 19 dagar kvar, äh nu ska jag sluta skriva och MEN JUSTE!!!! haha, idag när jag kom till skolan skulle jag in på toan för att kolla så håret inte låg åt alla håll, och sen när jag skulle öppna dörren och gå in på toan, SÅ STÅR DET EN SNUBBE DÄR!!! jag, han hade byxor på sig och han stod som vänd mot handfatet men ändå! Om du ska in på en liten toalett, och det är verkligen liten man får typ precis plats att sitta haha! Ehm ja men iaf och sen när du öppnar dörren och ska ta första steget in så står det en snube när! Jag hamna typ i chock och bara stod och stirra på han, jag visste inte vad jag skulle göra och det kändes som om det gick typ 5 sekunder och jag stod abra och stirra på han, haha, men ja sen sa jag ba; eeh..... och sen vände jag och gick därifrån! Gud va pinsamt det var!! Menmen, förhoppningsvis kommer jag äldrig träffa han igen!! haha
Beautiful-food-heart-inspiring-love-favim.com-277193_large
xx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0