Arvisjur imorgon :)))

Imorgon åker ja till Arvisjur men blir bara över dan ;)) Är väll hemma vi typ åtta eller nå :) Har ingen tillgång till dator så kommer väll mest mobilblogga, och jag vet att jag har varit dålig på att blogga nu senaste tiden men jag ska blir bättre! Det kan bli ett nyårslöfte! :D GUD va smart jag är! :D haha, menmen hade tänkt gå och lägga mig nu för vi ska åka vi typ 8 så jag måste hinna sova :/ fast jag kan dra dagen lite snabbt innan bara okej;
jag har varit hos tandläkaren och fixat min typ Krossade tand! Det känns jätteskönt att den är hel igen haha! :D Sen gick ja hem o efter det for ja mamma och elsa på stan, mamma skulle klippa sig men det va inge kul typ för när ja kom dit fick jag migrän -.- vilket jag tycker är konstigt för jag har tagit acupunktur ett tag nu :s menmen That's life! Ehm, ja.. sen sov ja i bilen medans mamma va o handla, sen for vi te tomas o då sov ja på hans soffa.. han har jätteskön soffa haha :D eh, sen middag på max men vi tog med det hem ist för att äta där.. Det är jättehög ljudnivå där inne asså jag trodde nästan at huvet skulle sprängas! :O NUUUU har jag skrivit mycket så ska lägga in en bild eller två :))
Jomenjuste jag har ju fixat naglarna också så ni ska få se dom nu haha :))
Vänster.. tummen är bara beige
höger, tummen kommer nedanför :)
jag är väldigt nöjd med dom haha ;)) Men det var pillrigt! Fast snyggt blev det :D Ska nog göra något typ liknande nästa gång fast med andra motiv :)) om jag hittar något altså :D men nu ska jag sova! :) Godnatt! ;*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0