SNÖ! <3

okej, jag ska vara ärlig jag älskar typ snö haha, och det är jätteskönt att springa i pudersnö utan skor!! Testa, ta på er ett par tjocksockar eller två om du är frusen och sen springer du runt på typ uppfarten haha, det är skitkul!! :D Anledningen till att jag vet det är att jag var ute o skottade då, sen fick jag typ snöklimpar i skorna och det gjorde så ont att ja inte kunde gå och jag fick inte ut dom för dom var fastfrusna i skorna.. Så jag tog av mig skorna och sprang upp för uppfarten haha ;) Det var jättemysigt!! :D haha, ja jag har då varit ute och skottat!! *chock* I know, men jag fick nå cp ryck, det kan ha varit för att jag fick veta att dom inte ska läsa upp nästa vinnarna förän nu fyra och för att det fortfarande är ljust ute! Det är inte kallt heller så varför inte lixom? ;) men ajg har typ sträckt mig i armen, fråga inte hur det gick till det bara hände okej? det gör ont varie gång jag flyttar armen :( haha :D menmen ;) pappa kommer nog bli glad :) Jag har så mkt att skriva men alla mina inlägg blir så långa hela tiden känns det som, det är ingen som orkar läsa -.-' ja men nu ska jag fortsätta på svenskan, bloggar senare :) Bild:
Tumblr_lwig228p9q1qlx2d0o1_500_large
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0