jag skulle ju börja m en grej haha

jag sa tidigare att jag skulle börja skriva lite kort om saker jag stör mig på ;) ehm, ja jag har en grej nu som jag stör mig NÅ SÅ ENORMT MYCKET på just nu...... dam dam daam... Lärare utan BH! det är något utav de äckligaste jag vet! Och varför ska det hända mig? en lärare jag hade i nian, okej jag har haft henne sen ja gick typ 6an tror jag, men det var en dag i nian så hade hon en vit t-shit på sig och en typ grå kofta över, men koftan var öppen och så såg man ju linnet, FAST det var inte allt man såg, ohgud jag får hemska flashbacks!! Iaf, solen lyste in genom fönstrena och det man såg var INTE en vacker syn.. Asså seriöst hon är typ 55 år och jobbar på en skola, ska man använda en vit tröja kan man väll ändå ta sig tid att ta på en bh, det tar inte SÅ länge att ta på sig en bh -.- och en lärare här på skolan märkte jag idag att hon inte hade någon bh, men jag var lite skeptisk först för.. hm... ja det finns inget annat sätt att säga dehär men, det var en randig tröja så den var inte genomskinlig (som tur är) Men man kunde som se konturerna för allt. och då menar jag verkligen allt........... inte okej INTE okej INTE okej.! nu börjar min lektion så ska sluta, CIAAAAOOOOO!!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0