Hm, ja har igentligen ingenting att skriva om :/

Ja, vet itne vad jag ska skriva! :o när jag slutar idag ska jag iaf hem och typ se film! ;)) Igår kom Felle förbi med en liten present!! :D haha, hon har lånat min kamera några gånger så hon gav som tillbaka som tack för de t;) Jag fick iaf Choklad, asgod!! jag hittar ingen bild men ja kan försöks komma ihåg att ta en när ja kommer hem! ;) Det är iaf choklad som är fomnade som blommor och innuti är det vanilj kräm typ, skit goda!! :D Sen fick jag en nagelfil, 2 nagellack, 3 ansiktsmasker och ett presentkort på bio! ;) Tack tack tack!! Haha ;) så nu måste ja gå och se bio ngn dag ;) ehm, ja börjar typ snart så jag ska börja avsluta nu :) ni får en bild och sen bloggar ja mer när ja kommer hem! :)
Tumblr_lxr8pmvpgj1qlz1h1o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0