Haha!!

Jag hade precis lika många läsare OCH sidvisningar igår som i förrgår ;) haha!! :D Nu sitter jag iaf och försöker göra klar Svenskan så jag ska slippa göra det sen men det finns ås mkt annat roligt att göra :( Ja men ska fortsatta så jag blir klar någon gång!!
Ed Sheeran – The A Team
Ed Sheeran – Drunk
Ed Sheeran – U.N.I.
Ed Sheeran – Grade 8
Ed Sheeran – Wake Me Up
Ed Sheeran – Small Bump
Ed Sheeran – This
Ed Sheeran – The City
Ed Sheeran – Lego House
Ed Sheeran – You Need Me, I Don't Need You
Ed Sheeran – Kiss Me
Ed Sheeran – Give Me Love
Har hittat ett nytt album! ;)
Lyssnar på det nu ;) Hittills har jag bara lyssnat till Wake me up, men alla låtar är hyfftat bra faktiskt :) inte ofta alla låtar på ett album är bra, jajajajajajajaja, nu ska jag fortsatta göra Svenskan... ses
Hans album ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0