MEN JAG MÅSTE BARA

säga att HERRE MIN GUD va mycket jag har missat i min fandom
asså holy shit
jag har typ ingen aning om vad som händer men Danielle är iaf i NY (eller var) för att se då dom uppträder på MSG (vet inte om dom har gjort det än (omg vilket dåligt fan jag är)) och mina Payzer feels are all over the fucking place and i'm here just like ghsdklgajaksdlghdlghjasdkl kiss and make up and get back together I ship you so much cant you just get married and have a baby already omg D: 
japp.... 
sen är det något om någon "Mr.X" också, som tydligen vet massa om Larry och Elounor och massa annat och det ska tydligen hända något snart som komer uppröra fans and none-fans too and I'm like hold the fuck up..! Why would anything upset people outside the fandom, like I don't get it it's ridiculous
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0