PÅ SÖNDAG

på söndag är det bara en månad kvar tills NEW GERL börjar om hgdjghjadfklgfkjlghdkfa
I CAN'T WAIT OMG PLEASE GIVE IT TO ME NOW GUREUIFSDKJGXCVNM
ja, jag har problem
nej, jag har inte testat mig
ja, det är en självdiagnos eller va man nu kallar det
nej, jag har inte tänkt testa mig
än... haha :) men iaf, på fredag ska ja lägga upp en musikvideo :))
det skulle a kul om ni kommenterade lite då och då haha, även om det är anonymt ;)
ehm.. när ja bloggar via telefon så blir texten mindre och jag vet inte hur man fixar det annars hade jag gjort det!! :(
 
skolan har börjar igen, som alla kanske vet -.-
fick veta idag att ja måste göra omprov på omprover jag gjorde i fysiken innan sommarn....
det kommer nog inte gå så bra igen och jag kommer säkert få göra om det igen!
hur många gånger måste man misslyckas med ett prov innan man får F?
nu vart det mycket text här men ja har tråkigt och jag kände för att skriva någt och jag har inte nog mkt imagination för att skriva en one shot ÄN.... hon ja ska skriva åt längtar säkert ihjäl sig omg förlåt, men ja..... ingen av er kommer få läsa den haha!! :D
eeh, ja skolan börjde inte så bra som sagt och jag tror inte att den kommer bli bättre! 
nu är det bara hoppas att det inte är någon av mina lärare som läser de här haha
isf älskar jag skolan :))
HOST HOST HGUIWSDKJCBVNM
okej.. j lägger in en bild som sammanfattar det jag har skrivit och sen ska ja typ gå och lägga mig :)
feel special!
Jag tror aldrig ja har lagt ner s här mkt tid på en bild
gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0