På skolan

Har bara fysik kvar nu sen får jag åka hem! Typ äntligen!! Jag tror ja kmr ta samma buss som mamma hem, hoppas hon har godis 0:) haha :D 
ja har inge mer att skriva.. :( 
men juste
okej så jag tror att det är den 26 oktober vi får lov, altså höstlov eller va de nu är
och det betyder att det bara är 60 dagar kvar till lov!! :D
med helger och allt :D:D:D:D:D
och det är 116 dagar till jullovet! Fast vi kommer ha jättekort jullov i år jämfört m andra år eftersom julafton är på en måndag och då får vi inte ledigt förän på fredan då.. hade julafton varit på tex. onsdag tror jag vi hade fått ledigt antingen på måndagen då eller på fredan!! :D
uh, ja... 
ATSHOO!!
prosit
ja ska äta korv i ugn och makaroner idag.. är inte så sugen på det tbh... okej nu börjar jag bara skriva helt meningslösa saker så jag bloggar väll mer imorgon elle rnär ja kmr hem eller nå :)
ni får en bild på Elsa och King
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0