NewKid - Bilder

min favoritbild btw ^
då är ju frågan också varför bilderna blev så stora haha 
men iaf :) Idag gör jag ingenting och har inte tänkt göra nå heller.. 
ja hade tänkt sova tills mamma kom tillbaka men det gick inte för ja var tvungen att kliva upp för att laga mat..
fast det blev varma mackkor men samma sak -.- 
så jag har iaf kllätt på mig idag haha :) Nästa helg ska jag till Pite och jobba fredag lördag söndag :))) 
ska väll bli typ kul.. ja vet itne rikting va jag ska göra men ja får väll göra det bästa av det :) Hoppas dom har Wifi där så ja kan blogga och så medans jag är där annars kommer ja inte blogga på 3 dagar och efter det så börjar skolan igen så då kommer ja typ inte blogga nå.. förlåt
iaf nu ska ja se film.. kanske far på ica och köper nå å äta om ja ids ställa mig upp haha :D
jaja hejd xx
 
 
 
och förlåt för att bilderna inte har den bästa kvaliten men jag har fotat dm med telefon :) JUSTE JAG HAR EN NY TELEFON!! :D ja kanske har sagt d redan? Nä de har jag inte men iaf ska lägga upp nå bilder på den snart!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0