VARFÖR MÅSTE DET VARA SKOLA IMORGON?! :'(

jag har verkligen inte lust att åka till skolan. Varför ska helgen vara så kort? :( Och det här kommer vara den jobbigaste veckan någonsin.
Måndag, går jag till 5 och har typ 2 timmar hål Onödigt.
Tisdag, svenska nationella och matteprov.
Onsdag, redovisning i samhälls tror jag.
Torsdag, svenska nationella igen.
Fredag, tror det är en vanlig dag men det kommer vara den jobbigaste jag kommer dö när jag kommer hem.
Men visst låter det kul? jag fick sova tilll halv elva idag så jag är ändå ganska nöjd haha! Igår gjorde jag ingenting. på riktigt ingenting. Okej jag gjorde nånting men ingenting som faktisk betydde nå, om vi fattar va ja menar.. ja typ satt vi datorn, åt och målade naglarna haha :D Iaf, ska typ basta snart och sen gå o lägga mig :)
Godnatt
det är mitt öga jag har bara ändrat färgen
jag gillar den här bilden starkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0