igår/inatt/idag

okej, var uppe till 2 för jag skulle se One Direction på iCarly.. Det var en livestream och eftersom det snds i USA så vart det klockan 2.. det var skit dålig kvalla och jag kunde nästan inte se något men det gick iaf ;) sen la jag mig och sov i två timmar och vaknade i tid till SNL där jag upptäckte mitt nya favoritband... JUAN DIRECTION! Juan directoin består av Carlito, Martito, Pepito, Dick och Miguelito. Fem sjukt snygga mexikanare! Gick och la mig vi sju och klev upp nu vi ett typ ;) haha, oh well.. Jag ångrar ingenting, undrar abra hur jag ska orka hela natten m tjejerna men jaja, det är smällar man får ta :)
här får ni en bild på Juan Direction
om ni inte ser det så är det Harry, Louis, Liam, Zayn och Niall ;) haha
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0