Would you, have some Schweppes, just me and you?

haha, står en tom schweppes på bordet så var tvungen xD a, har inget roligt att skriva förutom att jag har INGE LÄXA som jag måste göra innan måndag :D:D Eller igentligen matte men jag ides inte dra runt på matteboken på Teknikens Hus.. A har iaf varit där åt "pizzasoppa" innan haha var typ makaroner och kötfärssås med för mycket vatten xD haha det finns ju en bild nedanför ;) OCH JO, det var tpy inge folk på bussen idag fick sitta själv haha ;) :D fast itne på min "vanliga" plats då men ;) på måndag får jag pengar! :D:D Ska köpa en parfym då har jag bestämt ;))
johanna hade den när hon bodde här och den luktar så gott haha :D
ehm jag ska se lite oc nu ;) skriver mer sen
xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0