MH

idag har det inte hänt så mkt.. Försov mig idag, vaknade 5 min innan bussen skulle gå! typ PANIIIK!
Men han iaf med bussen! Den var såklart full -.- så jag bara satte mig ner någonstans osså råkade det vara brevid en skitsnygg kille haha :D inte meningen men ;)) iaf, sen hade vi historia, typ tråkigt, en timme hål, sov på en bänk var typ trött haha
iaf, sen hade vi matte, gick typ trögt men fattade det mesta ;) sen lunch, inge god mat... det var typ fiskgratäng och potatis... gillar inte potatis o fisken var typ grå :o överlevde på mackor mjölk och sallad iaf ;) Sen hade vi engelska, vi fick lyssna när hon snackade om kunskapskraven (betygkriterierna) sen fick vi göra en diagnos och det var typ tråkigt och lite svårt!
Och på tal om gardinstänger: Vecka 15 är jag ledig :) haha, sitter och kollar igenom schemat ;))
Iaf, ja, det var någon som sa nåt på engelskan också haha såhär var det:
Eevaliisa stod och snackade om dom nya betygen och så blablabla, då någon säger
-Men det är ju skitbra om man är för bra för dom vanliga betygen!
och då tänker jag typ haha okej :D hur kan man vara för bra? om man är för bra för dom gamla är man väll lika bra nu? :s haha iaf, sen hade vi teknik, vi skulle se 4 avsnitt med hur man formaterar och jobbar i word 2010, har det på min dator (den här) så det var inte så jättesvårt att hänga med ;) haha, sen fick vi i läxa att se klart alla 10 avsnitt, men det saknades ett avsnitt så därför blev det bara 9 ;) iaf, kollade nyss klart dom och nu har jag planer på att sova! Random bild:
haha, man bara MÅTE älska bob-blicken! :D:D aja batteriet börjar ta slut godnatt!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0