Tråkigt!

1. Fullständigt namn? - Emma Linnea Keijsu
2. Ålder? - 15 
3. Vart bor du? - Sävast
4. Färg på ditt hus? - Gul och röd
5. Hus eller lägenhet? - Både och 
6. Klass? - TE1A
7. Vilket år tar du studenten? - 2015 eller 2016
8. När gick du upp i morse? - sju, men gick o la mig igen efter jag hade duschat och klev upp 7.40 
9. När ska du sova? - typ tie..

10. Vad har du ätit idag? - Frukost, lunch, cola godis

11. Dagens klädsel? - jeans, linne kofta
12. Dagens smink? - Maskara eyeliner
13. Dagens roligaste? - Lina!
Socialt:
14. Har du många vänner? - jo typ
15. Har du ovänner? - vet ej
16. Vem chattade du med senast? - chanelle
17. Har du pojk-/flickvän? - nä
18. Vem pratade du med sist? - mamma
19. Vem fick du senast sms ifrån? - Lisa
Favorit:
20. Film? - Massor!
21. Låt? - Ett Två Tre Fyra Fem Sex det är bara sex stycken, finna massa fler jag gillar! 
22. Mat? - mozzarellasticks på max! 
23. Dryck? - Coca-cola, champis, trocadero o schweppes!
24. Färg? - lila, rosa blå rön typ? 
25. Stad? - Luleå, sthlm!
26. Land? - Ssverige, thailand, ungern
27. Ämne i skolan? - Men gud måste jag välja! Idrotten är väll roligast haha, men gillar det typ fortfarande inte... det är jobbigt 
28. Människa - Jag själv ofc -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0