försenat långt inlägg haha.

Har varit på läger typ, haha, i rågraven! :)) Riktigt skojj, förutom kvällen/natten då haha :D Kan iaf försöka berätta lite kort vad som hände :))) Vi åkte dit med buss då, kom fram vi tie elva kanske? Då fick vi som packa upp och så göra oss klar, sen delade dom upp oss i lag och satte lappar på ryggen där det stod en uppfinning som man skulle gissa vad man hade, jag var rivjärnet.......... och det ska vara en av VÄRLDENS 100 bästa uppfinningar.... a men iaf, sen vart det mat, sen tror jag att vi gick runt o kollade lite o sen hoppade vi säck, letade värmeljus i gräset med en strut på huvet, dragkamp, mitt lag vann alla våra matcher ;) sen fick vi typ städa undan och så, blev ett bad för dom flesta, kunde inte bara för jag var förkyld och är det fortfarande! INTE KUL! har varit förkyld i en vecka och 4 dagara nu! :( aja, tillbak till "lägret" haha, iaf, sen så småning om blev det film, men den började aldrig så jag vart tvungen att ifxa filmen sen äskade alla mig haha ;) iaf, sen gick ja matilda och chanelle och satte oss i vårat rum och det var DÅ det blev jobbigt... killarna i våran klass, nämner inga namn dom som var där vet vilka jag menar! haha, dom kom och öppnade dörren ett X antal gånger, tillslut blev jag less och satte fast ett snöre i dörren och sen på ett par krokar på en planka som satt fast i väggen haha sen när dom kom och öppnade dörren nästa gång så öppnades ju inte dörren sen to tacklade dom in dörren och snöret gick inte av som jag hade planerat... nä utan hela plankan lossnade! Från väggen altså! haha, vi höll på att dö när vi såg deras miner, HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! :D men det stoppade dom inte från att öppna dörren igen... och när vi hade lagt oss blev det värre! Dom började banka på dörren och kasta in människor, skrika, tända lyset, fråga om det fanns plats för en till, haha, iaf, man blev väldigt less efter ett tag, och på dan hade dom kastat korv i korridoren och sen hittade vi korvbitar i vårat rum.. mysigt. iaf, någon gång vid fyra tror jag att det äntligen blev tyst och då somnade man DIRR!. Iaf, sen dan efter var det typ frukost och sen skulle vi städa och sen for vi! Jag skulle hoppa av i sävast så jag fick åka med tatjana! Det är våran tekniklärare, och det stod en buss brevid hennes bil där hälften av alla ettor var, och H-E-L-A bussen stirrade på mig när jag satte mig i hennes bil, det känns väldigt trevligt.. . eller inte men jaja haha, jag tror jag överlever ;) Ehm, en hände det inte så mkt mer intressant :) någon bild från där borta! :
killarna tog båden i bilden nedan och försökte ro med den men det var tp jättehål i den så dom var tvungen att stå och skopa ut vatten hela tiden haha :D
vi skulle igentligen använt den som ved till bastun men det blev ändrade planer haha

Kommentarer
Postat av: flickaneemeliie

Nu är dagens blogg vinnare ute,

blev det inte du? Ny omgång tills imorgon: http://flickaneemeliie.blogg.se/2011/september/vinnaren-av-dagens-blogg-ny-omgang.html#comment

2011-09-05 @ 20:37:37
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0