Resten av skolveckan..


Det ska stå: Nej slutar inte 12.20 som vanliga på fredas, ska på tek.hus. och bli där till senast fyra!?!? Får inte komp för det heller så känner mig inte så jättesugen men ja men bryr sig det är ju helg efter det så då får jag ju sova ut!

som ni ser har jag ett till megahål imorgon.. det är typ 1h 55 min tror jag ids inte räkna haha ;) en timme oc 5 minuter var det ;) haha iaf, ja det var imorgon.. På fredag brukar vi få sluta 12.10 men NÄE!? för då ska de va nå på teknikenshus som börjar klockan 12 och sen måste vi vara där i säkert mint 2 timmar! Så kommer inte få sluta förän Tidigast 2 på fredag tror jag... :( Sadface, men ska plugga mer engelskaglosor nu och sen matte ses
xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0