Pictino! :( ♥ | Pictino! ♥ :(

vet inte på vilken sida om :( jag ska ha ♥ haha xD i rubriken altså ;)
Och jag ska lägga in en liten diss här på facebook.. eh, ja, som nu när jag bara sitter här och har tråkigt och tänker ja men jag går in och spelar ett spel! :D pictino detär typ kul osså besvikelsen när man inte kan spela det för att "Pictino is having a break" Jag vill spela pictino! och vad gör jag dådå? Aja, jag får vällö verleva men ajg tycker att dom på facebook ska fixa det, snarast!
Andra saker jag skulle vela dissa men facebook är:
  • Chatten
  • Nya sättet att visa bilder
  • nya sättet att uppdatera sin status
ja, kanske inte så mycket men om allt det gick tillbaka som till det var för nån månad sen hade jag iaf blivit nöjd! :))

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan tipsa om isketch.net :)

2012-01-23 @ 21:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0