jag orkar inge mer......

Jag orkar inte mer, vill itne vara kvar, jag längar efter er min kära mor och far, ja me kanke itne pappa är ju i hallen, var han gick precis ut och nu kom han in igen men iaf jag är SKITLESS på engelska just nu.. det får gå som det går imorgon helt enkelt JAG GER UPP! Så nu blir det att pluga matte ist :'( Har ont i nacken vill hellst bara gå och sova nu! okej kanske äta något först... men det finns typ inge gott, jag blev sugen på gurka! :o Tor jag ska börja videoblogga.., kanske.., endel kommer vara seriösa och endel komer vara mindre seriösa haha, kan ha fått lite inspiration från "lillbloggen" william haha :D Han är ju sjukt rolig.. Jag har kass humor, jag vet men så är det att vara jag haha :D Har iallafall matteprov imorgon... skitkul! Det kommer nog inte gå så bra kommer nog bara på E eller D max... är typ inte säker på något.. eller jo en grej vet jag hur man gör men det är de där när man itne få använda miniräknare! :((((( Jag HATAR huvudräkning.... Bara öfr att det tar så lång tid och det blir oftast fel! Nu har jag typ skrivit jätte mycket, men just nu gör jag typ vad som hellst för att slippa jobba matte fast jag vet att jag måste men ajg gör det ändå inte ÅÅÅÅAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! ja iaf ska börja göra något nu kaske ta och äta något typ guurka, jag älskar gurka jag vet itne varför det bara är så det är ju mest bara vatten i men jag älskar det! :D:D Ehm ja... up tidigt imorgon kommer gå och lägga mig typ halv 10 10 men åh ingen kommer orka läsa dehär aja applåder för er som orkar läsa igenom...  och FACEBOOK har inte precis blivit nå bättre! GUUUUUUDDDDDDDDD varöfr ska dom förstöra facebook!? Ja nu sitter jag abra här och klagar på allt och alla, okej tror itne jag har klagat på en person men ja iaf, nu ska jag sluta skriva kanske skriver ett till inlägg som jag hoppas inte blir lika långt haha :D
xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0