Drar dagen lite snabbt!

Upp tidigt, fixa mig fixa håret inse att jag måste packa till idrotten :o typ paniik! Iaf sen frukost tandborstning och efter det iväg te skolan! Först historia, det var typ tråkigt me vi såg film så behövde inte var ahelvaken hela tiden haha :D Sen hål i drygt 1h 35min.. Sen idrott, tror inte jag NÅGONSIN har haft så kul på idrotten, EVER altså! haha, för mkt för att skriva men sen iaf hade vi samhälls och vi skulle ställa oss i ögonfärgsordning jag har näst mörkast ögon i klassen :d haha ;) Jon har mörkare o.O nä men skojja bar ahade velat ha svarta ögon det hade varit ganska chill haha :Dsen delade hon in oss i grupper och vi skulle rita en karta........ våran karta var den ABSOLUT fulaste jag NÅGONSIN sett i HELA mitt LIV! haha, men vi hade typ kul och jag kunde itne sluta skratta... haha, eja, sen fick vi sluta lite tidigare! :D och när jag och chanelle var på väg till stan höll jag på att blåsa bort! och gå in i en stolpe! det hade blivit tredje som jag gått in i haha :D lång historia! iiaf sen hem och fixa masa äta lite sitta vid datorn fb, blogga ehm.. bild:
mh.. gruvar mig för att lägga ut denhär bilden :/

Kommentarer
Postat av: flickaneemeliie

Nu är dagens blogg vinnare ute,

blev det inte du? Ny omgång tills imorgon: http://flickaneemeliie.blogg.se/2011/september/vinnaren-av-dagens-blogg-ny-omgang-3.html#comment

2011-09-07 @ 19:07:13
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0