Det som hände igår!

Haha kom ju på att jag kan skriva lite om igår! :D
Vi var iaf hos lisa! Det var Jag, Emmy, Lisa, Fanny och Emma :)) Först åt vi, eller jag åt och alla andra tittade på haha! Jag var lite sen så dom hade redan ätit ;) Ehm.. hade med mig tacos i små burkar och alla ba, "Hur många burkar har du med dig?" Och jag tror det avr typ fyra fem.. jag hade mer ananas än köttfärs haha :D Iaf Burken med gura läkte så jag har typ gurksaft ihela väskan :( Efter maten gick vi till lisas rum och kollade våra klasskompisar på facebook ;)) Det var typ kul och se hur deras klasser såg ut ;) En i Emmys klass har halva ögat brunt och halva ögat grönt :OOOO Skithäftigt! :D:D Ehm, sen gick vi ner i basstun och satt där och snackade, sen ut i "det nedre vardagsrummet" haha :D Och då skulle vi göra en teaterövning som emmy visade....... det spårade en aning................. haha :D Men det var typ kul.. Fast VARMT! :O Eh.. efter typ en timme där nere gick vi upp och skulle se film! :) Vi hade hyrt Cop Out! Tror jag har sett den förut för jag känner igen vissa delar av filmen ;) Sen såg vi Bratz! :D haha bästa filmen ever jo m ah :) haha, tecknade verionen ofcc! Såg på den asmycket förut så kunde typ alla repliker :D:D haahhahahah :D Emma snodde min telefon, eller okej ja hon snodde den men jag låste upp den åt henne haha :D Iaf, Sen var Emma och Fanny tvungen att åka hem :( Så då var abra jg lisa och emmy kvar ;) Det var då vi såg på Bratz! :D ahahhahahhahahahha D::D:D:D:D:D: ehm, ja finns itne så mkt mer att skriva?
haha jo juste! Lisas katt bet henne i rumphan!! haha ;) Och jag försökte kidnappa han men ja,  det gick som det gick.... Men hur kan man inte tycka att denhär är söt?
haha det var dom bilderna jag tog igår xD hahahahhahah :D ha men ska få fler bilder av emy ;) ska fortsätta se OC nu! :)
xoxo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0