Bloggbrist!

Okej hade ingen bättre rubrik haha ;) if, vet itne riktigt vad jag ska skriva har inte hänt så mycket intresant! Eller det har typ inte hänt något alls men haha :D Jag har iaf bestämt mig för att jag ska ha mina naglar minst en vecka! Eller tills dom lossar.. altså ska jag inte ta av dom med mening så nu har jag lovat det och då får ni slå mig om jag drar bort dom haha :D Btw, har lösnaglar... jag sliter inte av mina egna naglar ;)) ehm.. ska se på OC nu! :D Har sett klart säsong, sesong, hur stavar man? :o iaf S1! :) Ska börja på S2 när jag har blogget klart :) Ska typ inte göra något annat idag.. men måste skicka ett sms till lisa att hon ska lämna tillbaka filmen! :o kanske skriver på fb ist hatar att skicka sms haha ;) Men det fungerar ibland :)))) Iaf ni får några bilder sen säger jag "xoxo Gossip Girl" haha när men ja... Bilder:
640020-7-1316804357708_large
↑ OMG GE MIG!?!?!?!? :D:D
Tumblr_ls2mcszn7r1r3fcn5o1_500_large
Sunday-1_large
xoxo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0