Bläääää...

Nä gud vad jag klagar, ja men den här kvällen har jag iprincip bara stört mig på saker... jag gör en lista!
  • Fackebook
  • Matte
  • Engelska
  • När det gör ont i nacken
  • När youtube buffrar
  • Magelåten
  • Regn
  • Fake cola
  • Hårda stolar
  • Långa hål
  • Små djur som flyger och kryper överallt
  • Irriterande ljud
  • Saker i ögat
  • Äcklig mat
  • Att man måste vara trött
  • En lampa på toaletten på skolan
  • Samhälls
  • Historia
  • Teknik
  • Böcker som väger ton
  • Lite tid mycket att göra
  • Prov
  • Läxförhör
  • Att jag är så lat
  • Är sugen på något men vet inte vad
  • Vill sova hela tiden
  • När man inte kan somna på kvällen
  • När man inte kan vakna på morgonen
  • Höstväder
  • Vattenpölar
  • Tjocka och tunga böcker, Har jag skrivit det en gång redan? :o
  • Ovässade pennor
  • Dåliga sudd
  • Att jag inte kan lyssna på lärarna, jag börjar tänka på annat och sen vipps så har jag missat allt dom har sagt -.-
  • Halva låtar
  • Dåligt batteri på telefonen
  • Att jag måste knäcka mina axlar hela tiden -.-
  • Mord
  • Stölder
  • Folk som röker PÅ en
  • För lite fritid
Ja men nu ska ajg iaf gå och sova hoppas att man somnar dirr och vaknar pigg och utvilad imorgon :) Godnatt Bilder:
Tumblr_lrw1bjktsk1qh4swxo1_500_large
Tumblr_lrboabrwc51qh0n5yo1_500_large
xoxo♥

Kommentarer
Postat av: anneli

tack så himla mycket ;) ibland har man sådana dagar man stör sig på allt ^^

2011-09-22 @ 14:25:14
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0