Väckarklocka? nej -.-'

Hade då ställt väckarn på 08.45, MEEEEEEEN sen sså vaknade jag och tittade på klockan och då var den 08.49! försov mig inte så mycket som tur är! :o men jag förstår bara inte varför den inte RINGER!?!? vänta... ska kolla en sak....... okej jag orkar inte den är på laddning haha :D Men jag han ha hett på EM ist för FM :/ menmen tur iaf att jag vaknade! Skönt med massa sovmorgon! :D:D Idag skulle det antingen vara styrke tror jag eller boxning på idrotten :} haha filken ful min :D men jag kommer skämma ut mig totalt! :O ja, men ja.... haha pinsamt...... min lillasyster tar mig i armbrytning och hon är 12..
15 min till jag ska gå till bussen :) eh ja ni får en bild ;)
10660756_t3c2yook_c_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0