so! :(

KILL ME!!!!!! Jag hatar politik, det är det tråkigaste man kan göra! Och att man har prov imorgon gör ju inte saken lättare.. kommer måsta sitta uppe tilll 4 inatt och plugga in allt men det kommer ändå inte fastna! Och sen har jag typ tappat bort massa papper så jag har inte ens allt! :((( ÅAAAAHHHHHHHH!!!!!! :::::@@@@@@@@@@@@ mitt papper är sönder också -.-.-.-.-.-.-.-' kan vara för att jag rev sönder det men hahahhahahha. VARFÖR SKA DET VARA SÅ SVÅRT!? men på tal om ljuslyktor så hoppas jag att jag får min skolkatalog snart! Jag tycker det har gått NOG länge nu! :@
bild sen ska jag gå och drunkna i papper...
Tumblr_ltlekvdhf11qgdetzo1_500_large
xoxo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0